Wednesday 20 March 2013

Santai Tengahari

Salam 1 Malaysia,

Seperti yang diduga, blog aku ini kini seoalah menjadi sumber pendapatan buat blogger-blogger Pakatan Haram untuk menghentam kepimpinan Datuk Seri MB. Serba salah aku dibuatnya. Niat asal hanyalah ingin mendedahkan siapa yang cuba mengambil peluang terhadap kelemahan kepimpinan Datuk Seri MB ini.

Malah ada juga sampai menuduh aku dibayar oleh Anwar memandangkan dia akan masuk kegelanggang negeri ini pada Pru-13 nanti. 

Bagi aku yang penting selamatkan Umno Perak lebih utama buat masa ini. Aku tidak ingin memberikan Anwar publisiti percuma di blog ini sepertimana yang dilakukan oleh blogger-blogger pro Umno sekarang ini. Jadi maaf aku akan terus fokus kepada tujuan asal aku menerbitkan blog ini. Buat pembaca yang tidak berpuas hati, mohon berlapang dada untuk menerima kekhilafan ini.

Ok, dalam masa yang sedikit terluang ini, aku mendapat idea untuk membuat undian siapakah calon MB yang anda akan pilih bagi menerajui kepimpinan pentadbiran negeri Perak tercinta selepas kita menang Pru-13 nanti, insyaALLAH. Moga dengan keizinanNYA dapat kita bersatu kembali menjadi tulang belakang parti keramat yang akan terus memimpin bangsa melayu menjadi bangsa terpuji.

Anda boleh membuat undian disebelah sidebar sebelah atas kanan blog. Maaf gambar Datuk Seri MB sekarang tidak termasuk dalam list.

11 comments:

  1. apa punya bodoh la ko nie.. KERAMAT otak ko.. MB tue sedara ko ke? ramai dulu kata KERAMAT tapi 70% dah pun tukar arah sbb mereka dah sedar kerana telah lama ditipu... parti UMNO sekarang bukan macam dulu kala der.. skang mereka MAHU duit saje.. bengap!!!

    ReplyDelete
  2. Salam Ziarah Bro...
    Teruskan perjuangan anda..Cuma nak tanya! Siapakah Khairul Azwan Harun??? Tunggu pendedahan selanjutnya selepas ini. Bila nak dedah tu...

    ReplyDelete
  3. umno perak tiada masalah. sume bersedia utk PRU13 dan MB skrg adalah yg terbaik. kita patut kekalkan kerana beliau sgt berkarisma dan mempunyai aura yg tiada pada pemimpin lain. jgn nak propa atau dengki. tanpa beliau, perak x mungkin semakmur sekarang. bersyukurlah!

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Kalau saudara betul betul cintakan Perak ni, biarkan UMNO tumbang. Camtu baru semua parasit parasit dan ulat ulat dalam UMNO boleh dibersihkan. Semua skandal sapu duit, jadi overnight millionaire, taukeh balak 28 tahun semua boleh pecah tembelang.

      Dahan yang sakit kena dicantas. Pohon yang reput perlu ditebang.

      Delete
  5. Saya sokong MB mana2 pon, janji bukan umno bn.
    umno bn x blh pakai dah.
    Dulu bukan main aku percaya dan termakan dgn berita2 tv & suratkhabar. Tapi bila dah dewasa sikit ni, dgn dunia internetnya, dgn bacaan2 alternatifnya, tambah dgn perjalanan diri yg banyak merantau. Akhirnya terbukalah hati; umno bn bukan apa2 pon, exagerating kat tv jer lebeyyy!!

    ReplyDelete
  6. Takkan KAH ni saja penyangak,publish la yang lain,ini tidak adil!

    ReplyDelete
  7. kami sokong yb nizar<<<<<< tumbangkan umno

    ReplyDelete
  8. Yb Nizar akan make come back hehehe..

    ReplyDelete
  9. Sah2 dalam list bro kt atas tu bertanding parlimen dan tidak boleh jd MB..melainkan menjadi adun..apada....guna akal dulu bro...

    ReplyDelete
  10. bangang pny admin.mangkuk ayun 3 ekor kt atas tu dh ada jwtan dlm kabinet.x kn nk trn pangkat kot..bodo pny admin

    ReplyDelete