Monday 25 March 2013

Khairul Azwan Harun d'Return...



Salam 1 Malaysia.

Salam bertemu kembali dalam posting-posting yang lebih menyengat. Agak sibuk bermula dgn cuti sekolah masa ni. Ruang akan dicuri demi memastikan penyangak politik Perak ketika ini kehangatan ponggongnya.

Apa khabar agaknya dengan Khairul Azwan sekarang?
Dengar cerita dh panas. Mula angkat kaki tinggalkan rumah mewahnya di Meru untuk mulakan rundingan damai di KL. Rundingan damai? Bukan di Lahad Datu ka yang ada perang? Jeng jeng jeng.

Takpa dalam tempoh dia sedang berunding ni, kita jangan cucuk banyak sangat. Tak elok untuk kesihatannya ketika ini.

antara sedikit syarikat berkaitan KAH yang aku up 

Ok cukup kot buat ari ni aku publishkan sket senarai kompeni yang pernah dan masih di bawah jajahan takluk Khairul Azwan Harun ini. Mungkin cukup buat kehidupannya yang semakin besar sekarang ini. So jgn pelik bagaimana dia boleh bergaya hebat dengan segala benda yang mewah. Jangan marah banggg.Hihi


8 comments:

  1. Bro, dun be jealous.

    Begitulah gaya corporate malay dan towering malay ciptaan UMNO. Hanya tau duduk kerusi director banyak company dan hirup director fee senang lenang.

    U are in wrong team.

    ReplyDelete
  2. NK CEPAT KAYA RAYA JOIN UMNO,JANGAN JADI PENYOKONG Y COKIA SUDAH,COKIA MKN KUAH SAJA LAH..PNDAI BODEK DAN WAJIB BODEK SUPYA DPOT PNGKAT,BIAL DAPAT PNGKAT JADI LAH MCM KAH NI..DA MMG BUDAYA DLM UMNO MCM TU SEJAK BERKURUN LAMANYA

    ReplyDelete
  3. Cis ini biasalah Mat sabu pun ada 5 company dimana dia jadi pengarah, Nga Kor Ming Ngeh Ko ham pun dapat 10,526 ekar kenapa pakatan haram tak bising, itu kebas tanah naka Kelantan lagi....Nizar beli rumah senyap-senyap RM2 juta ada pakatan anak haram nak bising mana dia dapat duit

    ReplyDelete
  4. Ate bio leee...die pandai meniaga...kome pandai mengata habuk pon tarak

    ReplyDelete
  5. Ini mat saman kati

    ReplyDelete
  6. Blog ni dah sunyi sepi. Mungkin dah kena suap jadi perut kenyang. Tak buat bising lagi.

    Macam mana UMNO nak berubah dengan perangai camni?

    ReplyDelete
  7. penyakit yg meranapkan UMNO adalah dari perbuatan@perlakuan ahli2 UMNO sendiri,...kemana perjuangan memertabatkan bangsa?,bahasa?ugama seperti yg sering dilaung2kan selama ini?....sedeyyyyyy!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. Parti dacing untuk bisness, parti roket untuk buat kapal angkasa, roket akhirnya mendarat di bulan. Baik pilih bulan terus.

    ReplyDelete