Tuesday 12 March 2013

Aku sayang Umno

Assalamualaikum.. Salam 1 Malaysia.. Salam Perak Aman Jaya.. Blog ini aku nukilkan tanda rasa sedih dengan situasi Umno sekarang khususnya Umno Perak.

Terlalu banyak masalah terutama dibawah pimpinan Dato' Dr Zambry selepas mengambil alih kerajaan Perak dengan cara tidak bertadaman yang sama sekali saya tidak selesa.

Dibawah Dr Zambry Kadir, terdapat banyak penyelewengan dan salah guna kuasa dan ini dapat dilihat dan dapat dibuktikan.

Terutama isu tanah, terlalu banyak kes yang didedahkan oleh sekutu Pakatan Pembangkang dan ianya tidak dapat dinafikan oleh Zambry.

Aku aku dedahkan selagi apa yang aku ada info dan maklumat. Aku dedahkan untuk menyelamatkan perjuangan Umno. Aku dedah dengan fakta.

Moga Allah merahmati usaha murni ini.

Umno: dulu, kini dan selamanya.

3 comments:

  1. UMNO dah tak boleh diselamatkan lagi. Kanser dah merebak teruk. Tunggu time nak mati aje. Budaya UMNO berlandaskan wang duit. Perjuangan UMNO hari ni berlandaskan wang duit. Semua berebut rebut nak kaya. Dari akar umbi sampai ke paling atas Presiden dan Timbalan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nahim tak payahlah dkenang parti yang dah korup tu. Kita kena mulakan hidup baru move forward, jangan membawa baggage yang akan terus menyusahkan rakyat. Ajak Dato Seri Ahamad Husni join party pembangkang. Yang lain tolak tepi tak boleh pakai. Dato Seri Ahmad Husni dari pengmatan saya lah boleh di percayai. Beliau nampak kool dan airmuka pun bersih. Takpayah ingat parti yng banyak menipu dan menindas rakyat. Kit lupakan mereka dan didik anak bangsa kita untuk mempunyAi maruah dan keyakinan yang tinggi supaya dapat jadi towering malays, bukan malays yang biadap dan tidak bertamadun yang sukA memfitnah dan sombong. Mari kita mulakan hidup baru dengan mengundi parti pembangkang!

      Delete
  2. Mari kita mulakan hidup baru dengan mengundi parti pembangkang!

    ReplyDelete