Friday 26 April 2013

Fikir Untuk Masa depan Negeri perak...!!!

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak meminta rakyat Perak memberi mandat kepada Barisan Nasional  untuk memerintah Perak untuk menjaga kepentingan rakyat-rakyat di Perak...

Kemusykilan timbul apabila siapa yang akan jadi MB pada masa akan datang..???

Pada masa pemerintahan Zambry dia nie bagus la jugak..Tapi dia nie pentingkan kroni...bukan parti...orang bawah dia semua kaya raya...aku...???opsss....aku bukan anak buah dia..sebab tu la berjuang atas nama sayang atas parti....Aku ada bukti asas yang mana puak2 MB kita pentingkan puak dia jer...contoh paling nyata ialah
Bukti di atas nampak sangat puak2 MB nie penting kroni bukannya parti..Semalam, Program Jelajah Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak pun dia x ajak bos aku...nk cari publisiti la konon..biar gambar yang berbicara..

Ada nampak muka bos aku kt sini...puak2 MB cnie mmang lerr...penting publisiti murahan...Bos aku dok sibuk kerja untuk rakyat dengan berkempen..dia boleh cari publisiti murahan dengan Najib..hampehh tolll....aku dedahkan benda nie sebab aku sayang parti aku...Ahli UMNO kena lihat benda nie..Ayuh...Kita tukar MB kalau BN sekali lagi dapat memerintah Perak..

fere

1 comment:

  1. Lebih manfaat kalau BN tumbang. Semua ulat ulat dan parasit dalam UMNO akan jatuh tersungkur.

    ReplyDelete